Saturday, April 9, 2011

hari ABSELLING at Fakulti Kejuruteraan - 16/03/2011-

angkat brg2 naik tingkt 11.. :-)
Pagi tu aku bngun dalam 
kul 7.30 cmtu r...smangat nk buat abselling ade prasaan takut pom ade...siap je mndi,aku siap dgn brg2 aku 
untuk ke fakulti kejrutraan dimana kelas aku buat aktiviti ni dibawah jagaan en.Zainal..pagi tu aku gerak kesana dngn motor Hakim...smpai je,aku tngok rmai mmber2 aku dah smpai dulu..tp aku bkn la yg last smpai..rmai lagi yg smpai slepas aku...smpai je kitorang duduk smbang2 je dulu coz brg2 untuk abselling blom smpai lagi..semua ni dihndle oleh ketua kami iaitu Fareed Fauzi....Fareed pergi ambik brg2 ni dgn kereta Usop kat kolej knanga....dlam bbrapa minit,brg2 pom smpai...kitorang pom angkat brg2 trsebut untuk dinaikkan ke tgkat 11 bngunan tersebut...kitorang naikkan dgn mngunaklan lif..slamat ade lif..kalu xde,xtahu la nk naikkan cmne..kalau naikkan mlalui tngge,mmg berpeluh la bontot..hahaha...."just 4 fun"....mklumla brg2 tu mmg berat jgak r....
time aku trun..muke cam cuak je..haha

Smpai je atas,aku pom jengguk ke bawah..perghhhhhhhhh...tggi gila....aku fikir,cmne la nk trun ni....aku ni gayat tmpat2 tggi sbnrnye...lamakkk...mati aku kali ni...hahaha....setelah semua plajar naik,en.Zainal pom mmberi kami keterangan untuk kami lebih mmahami ape yg perlu dibiat nnti...en.Zainal tdk keseorangan krana dia dibntu oleh abg2 PERLU....kami semua dah knal dah mereka time kat kem aritu..semua ok je...selepas je mmberi keterangan,aku dpggil oleh en.Zainal untuk mndemokrasikan cara pakai alat2 trsebut..malu jgk la aku..ade mmber2 aku yg kutuk2 aku dan malukan aku dpan en.Zainal...tp slamat la lecturer aku tu backup aku..hahahaha....thnks.....time tu,banyak jugak r brg2 abselling yyang aku tahu....ade jgak yg aku dah tahu...

Bbrp minit kmudian,selesai je tklimat,tibalah masa untuk aku dan rakan2 mmbuat aktiviti ni..prtama skali,kitorang ditunjukkan demo oleh abg PERLU trsebut bagaimana untk turun..slesai je,pserta prtama yg mmbuatkan aktiviti trsebut ialah mmber roomate aku iaitu Hazim..brni plak mamt ni..hahaha...dlm hti aku mmg nk cpatkan hbs,tp kerana prasaan takut aku,aku buat dkat2 last jgk..hahaha....dipendekkan crite,time tu aku mnjaga tali safetu untuk Nik,,,,lpas je nik selesai,tibalah giliran aku untuk trun..hahahaha...takottttttttt....tali kselamatan aku dijaga oleh Azhar....lngah je pagar tu,prasaan aku takut gler...........perghhhh.....time tu aku turun dngan prlahan je..aku xbuat jumping pon....tp time kat PLKN dulu,aku buat jumping...ni aku xbrani coz tggi sngat....smpai je bawak...aku hppy gler..hlg semua takot aku....rase nk buat skali lagi pon ade..hahaha
~pndngan dari atas tngkat 11...~

smpaii je bawah,aku pom kene jage tli kselamatan kat bawah plak...time tu aku jaga untuk Azhar...slesai je,aku pom naik atas balik....hppy jgak r..hahaha...time gliran aku plak relex n tngok mmber2 lain yg buat..selesai je semua...kami semua mngemaskan brg2 untuk dkembalikan kdalam stor....time dah dalam pkul1.30pm lebeh r...ptg tudah la aku ade speaking test untuk  BEL klass puan Mastura....penat gler r..mmg penat sngat2....sblom pulang,kitorang diberi tklimat trakhir oleh encik Zainal...semua nmpak hppy je....Thnks En. Zainal....we all love u...;-)..........

No comments:

Post a Comment