Monday, March 14, 2011

1st Class lepas kelas outdoor...!!! ~9 march 2011~

teori abselling...pada haritu aku datang lmbat...En.Zainal yg smpai dulu dari aku..p ramai lg mmber2 aku yg dtg lmbat dari aku.trutamenye dak2 pompuan...haritu En.Zainal ajar kami pasal2 barang2 untuk abselling..maklomla,next week dah buat abselling...mmg patot la en.zainal mmperkenalkan kami semua brg2 tu...lau x,mane la tau name brg n kegunaan nye untuk ape...


lpas diajar,baru la aku tahu,bnyak gler name,alatan n jenis2 brg untuk abselling...aku sblom ni dah dberitahu pasal alatan2 ni mase kat PLKN awal 2010 dulu..p maklumla dah lame..lupe..kat PLKN la 1st time aku buat abselling...agak gayat jugak r...takut tu mmg takut..p myb yg untuk En.Zainal pnye ni myb lebih tggi kot..dngar kate buat kat menara plg tggi kat UiTM iaitu mnara fakulty kjuruteraan...hahaha...ade yg brkobar2,ade yg takot dngar crite lecturer..hahaha

No comments:

Post a Comment